Kuvaus
Alumiinirunkoinen Slash 9 GX AXS T-Type -enduromaastopyörä tarjoaa huippusuorituskykyä. Sen high-pivot -rakenne parantaa pitoa nousuissa ja mahdollistaa vakaan ajettavuuden alamäissä. Sekarengastus (29” edessä, 27,5” takana) tekee pyörän käsiteltävyydestä eloisaa. Lisäksi saat paremman RockShox-jousituksen 170 mm / 170 mm:n joustomatkalla sekä tarkasti vaihtavan langattoman SRAM GX AXS -voimansiirron.
Etsit parasta mahdollista alumiinirunkoista enduropyörää, ja haluat siihen huippuluokan komponentit. Haluat pitkäjoustoisen pyörän kivikossa kiitämiseen ja high-pivot -rakenteen, joka lisää pitoa ja vakautta. Rakastat sekakiekkojen tuomaa mahtavaa monipuolisuutta.
Tässä pyörässä on Alpha Platinum -alumiinista tehty runko, jossa on high-pivot-jousitus kiristysrissalla sekä sisäinen säilytyslokero. Pyörässä on myös RockShox ZEB Select+ -etuhaarukka, jossa on 170 mm:n joustomatka, DebonAir-jousi ja Charger 3 RC2 -vaimennin. Takajousituksesta vastaa RockShox Vivid Select+ -takaiskunvaimennin 170 mm:n joustomatkalla. Kokonaisuuden kruunaavat Bontrager Line -hissitolppa, Bontrager Line Comp 30 Tubeless Ready -sekakiekot (29″ edessä ja 27.5″ takana), Rapid Drive -takanapa sekä langaton SRAM GX AXS -vaihteisto, joka tarjoaa suuren välitysskaalan jyrkkiin nousuihin.
Slash 9 GX AXS T-Type on kovan luokan alumiinirunkoinen enduropyörä heille, jotka haluavat huippuluokan komponentit vankassa alumiinirungossa. Pitkä joustomatka (170 / 170 mm) auttaa selvittämään suuretkin hypyt ja dropit, ja lisäksi kirsikkana kakun päällä saat laadukkaat komponentit.
– Pyörän high-pivot -jousitus tarjoaa mahtavan hallinnan hankalissa alamäissä, kun taas huolellisesti säädetty anti-squat ja ylikokoiset ohjainrissat tekevät polkemisesta hämmästyttävän tehokasta.
– Pitkä (170 mm / 170 mm) joustomatka riittää hyvin isojen hyppyjen ja kivikko-osuuksien selvittämiseen.
– Pyörä on varustettu sekakiekoilla — edessä on nopeasti vierivä 29”:n kiekko ja takana ketteryyttä parantava ja jäykkä 27,5”:n kiekko, joka on mahdollista vaihtaa nopeammin vierivään 29”:n kiekkoon
– Voit muokata Slashia sen mukaan, miten ja missä ajat takaiskunvaimentimen progressiivisuutta säätämällä, vaihtamalla iskarin alakiinnikkeen käyttääksesi 29” takakiekkoa ja erikseen myytävien kulmasäädettävien ohjainlaakerikuppien avulla.
– Kaikissa malleissa olevassa sisäisessä säilytystilassa on tilaa työkaluille ja eväille.
High pivot -jousitus
Slashin korkealle sijoitettu päänivel mahdollistaa taka-akselin liikkumisen taaksepäin jousituksen painuessa kasaan, joten takakiekko liikkuu kuoppien iskuvoiman suuntaisesti ja pääsee nopeammin pois tieltä. Polulla se tuntuu erittäin sulavalta, mahdollistaa vauhdin ylläpitämisen ja tarjoaa mielettömästi pitoa.
Heitä hyvästit kickback -efektille
Slashin ylikokoinen yläohjainrissa poistaa high pivot -rakenteelle ominaisen kickback-ilmiön sekä mahdollistaa juuri sopivat anti squat -ominaisuudet tehokasta polkemista varten. Alempi ohjainrissa vähentää ketjun kiristymisestä johtuvaa takavaihtajan häkin jännitystä, joten vaihteisto ja jousitus toimivat paremmin.
Sekakiekot
29˝:n etukiekko helpottaa suurten esteiden ylittämistä ja 27,5”:n takakiekko pitää kokonaisuuden ketteränä. Haluatko täyden 29”:n nopeushyödyn? Vaihda vain alempi iskunvaimentimen kiinnike (myydään erikseen) madaltaaksesi keskiön korkeutta, jotta voit käyttää suurempaa kiekkoa takana.
Parannettu sisäinen säilytyslokero
Slashin säilytyslokeron kansi on isompi ja helppokäyttöisempi, ja sen kaikki muoviosat on valmistettu kierrätysmateriaaleista.
Säädä jousitus isoa ajamista varten
Voit säätää jousituksen progressiota helposti flip chip -osaa kääntämällä. Vähemmän progressiivinen asetus antaa pehmeämmän ajotuntuman, joka sopii täydellisesti teräväreunaisille töyssyille epätasaisilla poluilla. Progressiivisempi asetus soveltuu isoihin maastonmuotoihin, joissa haluat välttää jousituksen pohjaamista, tai käyttöön kierrejousella varustetun takaiskunvaimentimen kanssa.
Loiva tai jyrkkä, valinta on sinun
Pyörään voi asentaa kulmasäädettävät ohjainlaakerin kupit (myydään erikseen), joilla ohjauskulmasta voi tehdä asteen verran jyrkemmän tai loivemman oman mieltymyksen mukaan vaikuttamatta keskiön korkeuteen.
Arviot