Näytetään tulokset 17–25 / 25
-
Lämpöistuinsuoja PFC, vakio, valmistettu Suomessa
12,95 € -
XLC PC-B08 Black 34,9 mm
13,00 € -
XLC Seat clamp Black 31,8 mm
13,15 € -
Lämpöistuinsuoja PFC, retki, valmistettu Suomessa
12,95 € -
XLC Seatpost suspension SP-S11 350 mm Ø31,6 mm Black
139,00 € -
Spare part Highline maintenance kit for all 27.2 dropper
31,00 € -
Ale!
XLC Dropper post SP-T13 Length 459 mm Ø31,6 mm Travel 150 mm
Alkuperäinen hinta oli: 299,00 €.179,00 €Nykyinen hinta on: 179,00 €. -
XLC Seatpost SP-O01 350 mm Ø31,6 mm Offset 0 mm Black
38,00 € -
Bontrager Bontrager Line Elite 31.6 Hissitolppa
409,99 €Tällä tuotteella on useampi muunnelma. Voit tehdä valinnat tuotteen sivulla.
Satulat ja satulatolpat
Satulat ja satulatolpat – ajomukavuuden ja ergonomian keskipisteessä. Satula ja satulatolppa vaikuttavat suoraan ajomukavuuteen, polkemistehokkuuteen ja pyörän hallintaan. Oikean satulan ja tolpan valinta voi ehkäistä rasitusta ja parantaa ajokokemusta merkittävästi, erityisesti pitkillä matkoilla. Satulat: Urheilulliset satulat: Kapeita ja kevyitä, suunniteltu maantie- ja maastopyöräilyyn, joissa tärkeintä on voimansiirto ja aerodynamiikka. Mukavuussatulat: Leveämpiä ja pehmustettuja, sopivat rentoon ajoon ja kaupunkipyöriin. Ne jakavat painon tasaisemmin ja vähentävät painetta istuinluihin. Ergonomiset satulat: Muotoiltu tukemaan lantion asentoa ja vähentämään rasitusta, usein käytössä retkipyörissä ja sähköpyörissä. Satulatolpat: Kiinteä tolppa: Yksinkertainen ja kevyt, sopii yleisimmin maantie- ja kaupunkipyöriin. Joustava tolppa: Sisältää iskunvaimennusta, mikä parantaa ajomukavuutta epätasaisilla reiteillä. Dropper-tolppa: Säädettävä satulatolppa, jota käytetään erityisesti maastopyörissä. Mahdollistaa satulan korkeuden säätämisen ajon aikana, mikä parantaa pyörän hallittavuutta teknisissä maastoissa. Materiaalit: Alumiini: Kevyt ja kestävä, yleisin valinta. Hiilikuitu: Erittäin kevyt ja tärinää vaimentava, mutta herkempi iskuille. Teräs: Kestävä ja edullinen, mutta painavampi. Huolto ja säätö: Satula ja satulatolppa tulee säätää pyöräilijän anatomian ja ajotyylin mukaan. Satulan kulman ja korkeuden oikea säätö vähentää polvi- ja selkävaivoja. Satulatolpan kiinnitys ja pultit kannattaa tarkistaa säännöllisesti, jotta tolppa ei pääse liikkumaan ajon aikana.